Home » , , , , » Min nabo Totoro (1988) Online Streaming

Min nabo Totoro (1988) Online Streaming

Se streaming Min nabo Totoro i HD-video. Download fuld Min nabo Totoro i bedste video format. Fuld streaming Min nabo Totoro i top videoformat. Se fuld film Min nabo Totoro i HD-kvalitet. Spille film Min nabo Totoro i video i høj kvalitet.


Du vil opdage, at en komplet beskrivelse af Min nabo Totoro nedenfor:
  • Original titel : Tonari no Totoro
  • Film titel : Min nabo Totoro
  • År for film : 1988
  • Genrer af film : Animation, Fantasy, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1988-04-16
  • Virksomheder af film : Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli,
  • Landene i film : Japan,
  • Sprog af film : 日本語,
  • Varighed film : 86 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : TuLX50_5UAI
  • Oversættelse af film : EN,DE,JA,RU,FR,ES,ES,ES,ZH,FI,IT,ZH,ZH,PT,DA,SV,PL,CS,HU,NB,TR,NL,KO,EL,HE,
  • Aktører film :Chika Sakamoto (Mei (voz)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Akiko Hiramatsu ((voz)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Hitoshi Takagi (Totoro (voz)), Tomohiro Nishimura ((voz)), Daiki Nakamura ((voz)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voz)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voz)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voz)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voz)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voz)), Chie Kôjiro ((voz)), Yûko Mizutani ((voz)), Noriko Hidaka (Satsuki (voz))

0096283

Min nabo Totoro er den mest effektive film udskilles af Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., Studio Ghibli, udnytte en beskrivelse af filmen er "De to søstre, Mei og Satsuki, flytter på landet med deres kærlige, men nogle gange også lettere distræte far. Huset er hjemsøgt af små, levende nullermænd, som dog ikke er mere faretruende, end at de forføjer sig bort, så snart det runger af latter i stuerne. Den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden og vækker et af underskovens fabeldyr til live. Sammen med denne vidunderlige, flyvske og vennesæle ’skovvogter’ – Totoro, hedder den – begiver børnene sig ud på de mest fantastiske flyveture gennem og over skovene, bl.a. i en blød, tolvbenet kattebus, hvor dyrets øjne fungerer som billygter. Imens vokser den lille Totoro sig stadigt større, uden at den af den grund holder op med at ligne en forvokset kanin!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Skulle du have forsøg på at søgning efter Film efter titel Min nabo Totoro, er du godt på den mest hensigtsmæssige websted. Her kan du se for gratis eller downloade det ud af din mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan også prøve at ser snesevis af nyeste filmtitler for ingenting ved at registrere at være medlem. Du individuelt tager 2 min at abonnere og glæde i utallige nyeste film uden at bruge en skilling

... Fuld film streaming Min nabo Totoro i high definition kvalitet 720p ....




Director : Hayao Miyazaki, Executive Producer : Rick Dempsey, Producer : Tohru Hara, Art Direction : Kazuo Oga, Writer : Hayao Miyazaki, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Director of Photography : Mark Henley, Producer : Ned Lott, Casting : Ned Lott, Line Producer : Eiko Tanaka, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Editor : Takeshi Seyama
Ja, nu du kan se film involverer Min nabo Totoro fuldt længde og find den forbindelse til dette film Min nabo Totoro i bedste kvalitet.


Tags: japan, supernatural powers, leave, studio ghibli,

Share this article :

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. familie film se fuld streaming - All Rights Reserved